tisdag 17 mars 2009

15 minutes of fame

Andy Warhol förutspådde ju att "In the future everyone will be famous for fifteen minutes". Vet inte om min avhandling kommit upp i några femton minuter ännu, men den fick åtminstone fem minuter på bästa sändningstid i radion igår måndag. Avhandlingen var även förstanyhet i Ekonomiekots sändning 12.50 och den diskuterades även mer utförligt sist i 18-sändningen.

Även tidningarna har rapporterat om den. Förutom den första artikeln i NT skrev även GP två artiklar som fått stor spridning (åtminstone i Göteborg ;-)).

Det kommer även en krönika i webtidningen KinaAffärer vilken jag är speciellt stolt över då jag själv har själv skrivit den. Den artikeln måste jag dock vänta med att länka till tills efter att den blivit publicerad.

1 kommentar:

Musikanta sa...

Så bra att du länkade till fler artiklar. Jag kunde bara hitta en.
Kramar